tisdag 20 maj 2008

"Det regnar här i Stockholm idaaaaaaag"

Är såååå less på detta skitväder, det är snart JUNI, vad håller vädergudarna på med?!
Jag ska gå till Konsum och köpa rabarber så jag kan göra rabarberkräm, är såååå sugen på det, men är nyduschad och har ingen lust att blöta ner mig igen.

Väcktes av telefonen imorse, jag tänkte inte svara, men det slutade ju aldrig att ringa så då klev jag upp och så var det Cilla som ringde, Hermans mamma :)
Vi fick prata i omgångar då Herman sov i bilen och vaknade.
Hon berättade om en konferens hon varit på i Karlstad arrangerat av Projecta, dem hade gjort så himla galna grejer så jag att jag var trött glömde jag snabbt bort.
Skulle jag skriva om det så skulle jag få sitta hela dan, men jag ska kolla om dem har nån hemsida eller nåt. http://www.projecta.nu
Hon berättade även att mormors man gått bort i cancer, precis som mammas kusin för 2 veckor sen, även där i cancer men hon var bara 45 år....
Cancer har tagit alltför många människors liv, många som jag känner och som stått mig nära, man undrar nästan om det går i släkten...
Niklas farbror gick även han bort i cancer för några år sen....
Hatar cancer!

Vila i frid Hasse och Helena

1 kommentar:

  1. Halloj snygging!!
    Själv gjorde jag rabarberpaj i förrgår, vad lika man tänker ibland..!
    I helgen ska jag jobba ochsen ska vi på en 30-års fest. Blir till att spela in Eurovision för mig... HAde du för planer då?
    Kram!

    SvaraRadera