fredag 9 maj 2008

Bubba sparkar!!! :)

Igår skulle Malin & co spela badminton och jag skulle titta på, tittade inte på särskilt länge så jag var med och spelade också, och det var såååååå roligt! :)
Kändes att det var ett tag sen man spelade, och jag kände mig inte som världens smidigaste heller direkt, men jag tyckte det gick riktigt bra :)

Kom hem rätt sent, satt och kollade igenom alla bilder från Emelie och valde ut några av dem bästa.
Drack ett glas iskallt vatten och tog en dusch.
När jag sen la mig i sängen på rygg så började det sparka och ha sig i min mage, i början så tänkte jag att det kanske inte var sparkar ändå, eftersom jag inte vet hur det ska kännas, men när det fortsatte så blev mer och mer säker på min sak, jag är överlycklig, äntligen! :)
Provade vattentricket kvällen innan också, men då hände det ingenting, skam den som ger sig :)

Idag i sommarvärmen ska jag och Malin åka ner till Linköping och träffa ett svin skulle man kunna säga, hennes ex som har behandlat henne som jag vet inte vad, ska få minst 1000 ursäkter och helst en förklaring också så att hon kan gå vidare, annars jävlar!

Nu ska jag snart göra mig i ordning.

Have a nice day! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar