söndag 4 maj 2008

Fy faaaan!

Vad roligt det var!
Och vad snygga bilder det blev!
Vilken grym fotograf hon är alltså :)
Jag kände mig så avslappnad med henne under fotograferingen och det gav ju verkligen resultat. fick tjuvkika på bilderna medan vi väntade på tvärbanan.

Först mötte jag dem på Gullmars, det var inte så lätt att hitta dem, hade satt sig bakom en stolpe, men när jag såg dem så såg jag ju att det var dem på en gång :)
Emelie var sig lik, fast toklång, längre än mig t.o.m. :)
Lisa har ju varit modell åt Emelie massa ggr så henne kände jag också igen.

Emelie är nog den mest spralligaste människan jag träffat, hur skön som helst :D

Bilderna ska väljas ut om en vecka ungefär och sen får jag dem, längtar sååååå!

Tack så himla mycket Emelie för att jag fick vinna detta och för att jag fick träffa Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar