lördag 31 maj 2008

Nytt utseende

Jag tyckte sidan blev riktigt söt faktiskt :)
Och det var ju inte så svårt som jag trodde heller, nog för att det inte är så avancerade grejer som jag gjort nu, men ändå :)

Idag vaknade jag vid 10 igen, tvättade 2 maskiner och plockade ur diskmaskinen *duktig*
Promenerade till Sickla Köpkvarter och köpte studentpresenter till Denise, letade samtidigt efter klänningar och sköna tofflor, men det fanns inte, en lakritsglass blev det iallafall som jag inte provat innan och den var supersmarrig, från Diplom Is tror jag att den var.
Promenerade även hem.
Solen har skinit så fint hela dan och jag tror allt att jag fått färg även idag.
Igår smorde jag in mig med sf 20 och det märktes kan jag säga, inte mycket till färg då inte, så idag när jag ändå skulle röra på mig så skippade jag den och det gav ju resultat, frågan är ju bara hur bra det är för min hud egentligen...
Men, men, who cares?

Imöra kommer Niklas hem igen, tiden har gått fort som jag anade.
Han hade shoppat lite tröjor till sig själv skrev han, hoppas han inte bara tänkt på sig själv ;P
Ska träffa Lina imorgon bitti om hon inte hittar ett billigt tåg hem på förmiddagen.

Tack för mig och Bubba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar