måndag 8 augusti 2011

Mera shopping

Jag var nog in i varenda inredningsbutik på Söder idag i jakt på bl.a. hatthylla, svarta kökshanddukar och lila inredningsprylar till Paulinas rum.
Köpte hatthylla, väggklocka och krokar på Bolagret, men lila prylar är inte det lättaste att hitta (TIPSA MIG PLEASE!!), köpte ett lila örngott på Åhléns till Paulinas myshörna under loftsängen, skulle vilja ha Indiskas lila kuddar då dem är helt fantastiska men vi ska nog bygga ihop sängen först och se hur mycket plats det blir under.
Gick förbi en butik som hade BLAFRE, ett norskt märke med härliga saker, som tur var för plånboken så var butiken stängd idag

Jag hamnade på Myrorna till sist, har aldrig varit där innan och jag fyndade en hel del för endast 200 riksdaler, bara till Paulie såklart, detta får hon i 3-årspresent hade jag tänkt, snart bara 1 månad kvar :)
Asyl boken är till mig då jag inte läst dem böckerna ännu, fick Gömda av min svägerska Ullis på loppisen.
2 pussel, 2 böcker, 3 CD, 1 DVD och en kassaapparat ska hon få, hon kommer bli överlycklig! :)
En önskelista kommer läggas ut som vanligt så håll till godo!

1 kommentar:

  1. Men vänta lite här nu... kollade vilka gemensamma vänner vi har på facebook och börjar se en röd tråd... Var vi i Italien samtidigt??? Jag filmade ganska mycket där och nu när jag ser bilden på dig så kan det mycket väl vara du som satt några rader framför mig i bussen??

    Du är vän med David, Johan, Alessandro, Annelie och kanske nån mer som var med på den resan. Hihi. Vad kul om det är så! Då har jag dig på film. :)

    Vi flyttar i början av oktober. Åker ni upp till Hudik ibland eller kommer dina vänner och familj till stockholm och hälsar på er? Typiskt att jag hittar en mamma i samma kvarter när vi ska flytta. :D

    kram!

    SvaraRadera