tisdag 16 augusti 2011

Cirkus

Som jag har letat och letat innan sommarn efter en cirkus som börjar normal tid (15 el 16) som jag och Paulina kunde gå på.
Så dök Cirkus Scott upp, men jag tyckte det var aningens dyrt.

I början på förra veckan kom hon som fött bröderna Bronett, mamma Carla Bronett, in på Niklas jobb, hon avgudar honom, och undrade hur många vi var i familjen och om vi var intresserade av att gå.
Dagarna gick och på fredagen kom hon in igen med 4 biljetter, cirkusen var i lördags.
 Vi var där 12.45, föreställningen började 15, 2 timmar innan öppnar dem upp för lite aktiviteter som ponnyridning, trapetsskola, gå-på-lina-skola, jongleringsskola m.m.
Paulina ville inte göra nånting alls till en början, men till slut ville hon rida ponny.
Det var lika roligt som alltid :)
Jag vill inte berätta allt för mycket om vad som hände på cirkusen då jag vet att några som läser bloggen ska se den.Men det var roligt, vackert, magiskt, skrämmande m.m.
17.40 tror jag vi var därifrån så det blev verkligen en heldag med lilla (stora) Paulina.

Nathalie var med mormor. Det fanns inga barn i Nathalies ålder alls där, antingen var dem pyttesmå och satt i sele eller så kunde dem gå, barnvagnar kunde man ställa bakom/vid sidan av scenen men det var inte många som hade barnvagn heller.
Paulina är sällan (aldrig) ensam med bara oss och det behövs verkligen oftare för nu har hon kommit in i den där jobbiga trotsen igen och Nathalie får "sota" för det tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar