onsdag 10 augusti 2011

Enarmad

Som tur är så är det vänsterarmen som injicerats men jag fattar inte hur jag ska kunna ta hand om 2 barn med en fungerande arm/hand för smärtan är fortfarande inte borta och det går liksom inte ens att beskriva hur ont det gör. Läkaren nämnde inget om detta, endast domningar, när jag googlat så står det att smärta kan förekomma men inte hur länge.
Jag knaprade alvedon hela dan igår, kör voltaren idag.
Niklas fick lämna på dagis idag och min mamma får förhoppningsvis hämta (får inget svar) för jag kan inte ens klä på mig...

1 kommentar:

  1. Hej, hoppas du blir sjukskriver....om du fortsätter ha ont så måste Nicklas ta över föräldraledigheten, du kommer inte bli bra om du inte får ta hand om dig själv Kikki och ingen kommer tacka dig när du är 60 bast och har skitont i kroppen. Så snälla du, se till att Nicklas tar ledig och tar barnen iaf. Kramar och lycka till.

    SvaraRadera