onsdag 10 augusti 2011

Fixa barret

En voltarendag var precis vad jag behövde, börjar känna mig lite mer som människa nu men har fortfarande en hel del smärta kvar men nu känns det som att jag kan överleva åtminstone ;)
Har varit inne hela dan med Nathalie och bara myst, jag har väl mest legat still på golvet och hon klättrat på mig, hon älskar verkligen att klättra, men när hon hugger klorna i mig så är det inte lika roligt längre.
Mamma hämtade på dagis och kom in med en dyngsur (=genomblöt) Paulina vid 16-tiden.

La precis ut vår hörnsoffa på Blocket, den kommer inte passa i nya lgh så det är ju för det bästa, men jag älskar den verkligen så jag hoppas vi hittar en minst lika skön soffa.

Alltså kolla in barret på ungen, nånting måste göras, men hur? :)
Så här såg Paulinas hår ut vid samma ålder, dock hade vi hunnit klippa henne då hon hade skavt av så mycket hår och verkligen hade supertunt ljust hår.

1 kommentar:

  1. haha men åååå va stor Nathalie har blivit! och vilket hår, haha! Hon påminne mig om nån typ manlig 80talsrockare, hahahahah!! Bon Jovi eller nåt? :P hahaha! Stackarn.. Men hon är ju helt bedårande ändå!
    Kram Ida

    SvaraRadera