söndag 21 juni 2009

Söndag

Nu verkar det verkligen som att sommaren är på ingång :)
Fick försmak idag när vi var ute på promenix och till veckan sägs det att det ska bli underbart väder *hoppas*

Jag och fröken är så gott som friska nu äntligen så vi börjar gärna umgås med folk igen, bara att hojta ;)

Är så less på min diet nu också, kommer snart att ge upp den.
Vägde mig på midsommarafton och då var det - 14 kg, har syndat i helgen, vem kan motstå årets första färskpära liksom? Inte ens jag.
Jag kommer i alla mina jeans och byxor, många är för stora t.o.m, men eftersom alla kilon hade lagt sig på så konstiga ställen så blev det så helt enkelt.

Idag upptäckte jag tand nr 3 på Paulina.
Den är i övre käken och inte en av dem 2 där framme som brukar komma, en vampyrtand är halvvägs ute, ser rätt roligt ut, försökte ta bild men det är lättare sagt än gjort :P

Här är iaf några bilder på lillan från dagen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar