onsdag 17 juni 2009

KickOff

I lördags var det dags igen för partej! (Ja jag säger partej)

Möttes upp på jobbet. Där fanns det öl och cider för dem som ville. Jag tog en cider även fast jag inte gillar det.
Sen hade vi ett kort möte innan vi sen drog oss mot t-banan, påkostat va? ;)

Hoppade av i Stadshagen.
Vår käre kollage Robban bor ju där så han blev lite surprisad, fest hos Dig skrek alla!
Och sen började det divideras om vi skulle till Aptit och laga mat som vi gjorde med dem förra cheferna, men icke.
Sen kom vi fram.
Ball Breaker.

Vi fick ett glas valfritt från baren, jag tog vin såklart.
Sen delades vi in i lag och sen körde vi.
Först var det golf, jag hatar golf. Joel blev bäst på 277 m.
Sen var det hockey och fotboll. I lööööv :)
Danny blev bäst.
Sen var det 3-rätters.
Skagen med nåt till förrätt, byttes ut för min del till anka, som jag sen gav bort till lillMarcus.
Kyckling till varmrätt, asgott, med lite primörer till bl.a sparris *mums* till det tror jag det var nån slags risotto, men den åt jag inte av, endast provsmak.
Efterrätten var superb, massa choklad och bär och tryffel och mums. Det var jag värd!

Sen körde vi bil, vi raceade mot varann och det var kvällens höjdpunkt absolut :)
Robin ägde.

Dem som var bäst i alla grenar fick sen en varsin drink och vi andra fick cider.
Sen splittrades vi, många skulle upp och jobba bl.a. och vi andra tog taxi till Garbos.
Det var några stycken under 23 så dem kom inte in, och helt plötsligt skulle ingen få komma in, vakterna där är verkligen helt störda i huvudet. Vi hade fått klartecken av ägarna att komma in men det tyckte inte dem såklart.
Jag och Danny ledsnade såklart på att det alltid blir så där så vi åkte på annat håll, mötte upp Hanna och Tina i Sabbatsberg istället och satte oss och snackade lite innan jag sen åkte hem till en tyst lgh.
Allt här hemma hade gått bra, som förväntat och Niklas kom hem jag vet inte när, men jag var vaken iaf.
Han sa att han hade blivit slagen med en batong, av sin tvillingbror ;)

Men det är en annan historia!

Och tro på faan, jag blev bättre i förkylningen dagen efter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar