fredag 12 juni 2009

Som ett as!

Så här förkyld har jag inte varit på länge, lillans förkylning är långt ifrån lika illa som min, tack och lov.
Men det går väl över.

Förhoppningsvis imorgon!
Ska på Kickoff med jobbet och en massa alkohol ska inmundigas, eller nåt, det sägs ju att man ska ta sig ett järn eller två så vi får väl se om det stämmer.

Niklas jobbar på krogen nu ikväll och imorgon kväll.

Paulinas underbara gudföräldrar/faddrar/morbror och "moster" ställer upp och är barnvakt tomorrow, det tackar jag för :)

Host, snörvel och aaaaaatjoooo, och så skallebank aka huvvevärk, BLÄ!

Tina var för övrigt förbi en sväng nyss, men jag tvingade henne att åka till Alvik ;)
(Du var iofs inte så svårövertalad, wonder why?? ;P)

Å jag tror Paulina äntligen somnat också, fint less på hennes sömnvägran nu!

1 kommentar:

  1. gu vilken underbar design! vill oxå ha :D hihi, snäll du var som tvingade iväg mig, tack och bock ;) skönt att lillan och du somnade till slut! hoppas du får skitkul ikväll :D puss

    SvaraRadera