onsdag 17 juni 2009

Bildstöld


Snodde en bild från Tinas blogg från gårdagen.

(Hoppas det är okej?)

Jag ser så blond och schmaaaal ut ;) -11 kg sen sist jag vägde mig.

Paulina har myror i brallan som vanligt, en MAX-anställd (kille) gick runt och städade lite grann, hon följde honom med blicken vart han än gick. Jag sa till honom att hon är livrädd för dammsugaren hemma, och då sa han: Hon? Jag trodde det var en han!
Och det baserade han säkert på att hon hade en brun Bamse-dress på sig.
Tur att jag inte bryr mig så mycket om det där! :P

3 kommentarer:

  1. ja visst fick man! dom nämns ju flitigt :) hihi-.-
    Jo jag hoppas att du skulle säga till mig först! :)

    Gud, saknar dig med. är faktiskt riktigt ur-less på att vara här nu eftersom jag inte har något alls att göra på veckodagarna. ska bli riktigt skönt att komma hem den 23e. Se lite folk lixom :) hihi

    är ni fortfarande sjuka? :( Jag tror att Tildes "förkylning" beror på tänder. hon är riktigt svullen överallt i munnen och snoret vägrar ge med sig.. inne på sjukdag 10 nu.. suck.

    Kramselikram

    SvaraRadera
  2. ALL RESEKT till dig!! 11kg!! Det är JÄTTEbra jobbat Miss K!!!

    Vad sa de på E&E? Kommer ni få plats där tror du? När börjar Lilla P?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Klart du får ta mina bilder! :) Du är så himla fin gumman, är så stolt över dig! :)
    Dumma Max-kille, grrr! Han borde kolla synen. Miss you already sweetheart! Puss å kramen

    SvaraRadera