torsdag 4 juni 2009

Snart slut

På även denna vecka, det går fort nu :)

I tisdags hade vi en HEL dag med Ida och Tilde. Det var verkligen hur mysigt som helst, trots det eviga regnandet. Kom hem 21.30 och Paulina somnade väl runt 22-tiden efter bad och välling.
Kl 5 vaknade hon sen morgonen efter, fick välling, och somnade om.
10.30 fick jag VÄCKA henne för då hade vi en halvtimme på oss att göra oss i ordning.

Det var dags att åka till Sabbatsberg, i spöregnet åter igen.
Det skulle lunchas med Hanna och Foad, Foffolajnen som jag inte träffat sen "Bubba" låg i magen och magen knappt syntes. Det var SÅ kul att träffa honom igen, det kändes som att det var igår, han är samma goa kille med samma härliga humor, OCH han gillar min dotter :)

Vi skildes åt och det var dags för lillan att sova, hon hade poopingproblem också så det var riktigt synd om henne :(
Kom hem samtidigt som NickePicke och umgicks en stund med honom innan han tog vagnen och gick.
Hans farfar fyllde 85 år och det vankades middag för dem närmsta.
Jag hade redan andra planer, plus att det skulle serveras firre till middag så det var väl kanske lika bäst?
Pulade lite här hemma och kände mig inte alls taggad inför kvällens planer.
Åkte till Sabbatsberg igen för att möta upp Tina.
Vi fick springa till bussen, bussen började åka, men stannade såklart när han såg två sötnosar *haha* en iallafall :P
Hon berättade om en väldigt rolig sak hon varit med om och jag är SÅ glad för hennes skull!
Hoppade av på Gröna Lund och styrde kosan inåt mot Dansbanan.
ARVINGARNA. Som sagt, var inte så taggad alls, det var ju så längesen, nervöst.
Men tillslut bestämde vi oss för att bege oss in i vimlet av dansanta buggare och foxare och vi dansade resten av kvällen.
Det var även ett par killar som dansade med varann HELA kvällen som var SÅÅÅ söta, dem skrattade åt oss och vi skrattade åt dem.
Och det pinigaste, vi tog allas autografer efteråt, hahaha, kände mig inte som nästan 25-åring direkt, men, men, kommer nog aldrig dansa till dem nåt mer heller.
De firade iallafall 20-årsjubileum i år, lääänge, och de körde bra låtar mestadels.
Men när dem körde Räck Mig Din Hand så tänkte jag på Dig Jessica, våran maralåt!

Idag har Niklas varit ledig och det har inte gjorts många knop. Har spöregnat HELA dan, var till Konsum en sväng, det var det enda typ.

Imorgon ska vi träffa Anna och William på en liten prommis, hoppas verkligen att regnet försvunnit till dess, men prognosen säger inte så.
Och efter det ska vi eventuellt träffa Hannah och Teodor så dem äntligen kan få sin välkommen-till-världen-present som jag glömde sist. Inte för att dem kommer behöva dem än på ett tag, men ändå :)

Helgen bjuder på jobb för Niklas del, för vår del har vi inget inbokat ännu vad jag vet, fotbollen på lördag, om den visas på tv då, men det borde den göra.
Hoppas på lite solsken så man kan vara ute iallafall, är så less på att vara inne nu!

Nu blev det ett långt tråkigt inlägg utan bilder, ber om ursäkt för det, men måste fördriva tiden då jag inte kan sova.... SUCK!

1 kommentar:

  1. usch stackars lilla P med hennes pooproblem. Testat katrinplommon? uteslut alla majsprodukter som jag sa förut och ge henne kiwi. Det kan sätta fart på saker och ting.. Jasg vet tyväär precis hur det är då tilde hasde sådär för ett tag sen ju :( har nu bytt välling förresten? Kram

    SvaraRadera