tisdag 23 juni 2009

Lite bilder

Som vanligt så kan inte jag sova, blä på det.

Får förmodligen ställa klockan inför morgondagen för vi ska träffa Malin och Lilly som vi babysimmade med.
Har inte setts sen dess, och det var meningen att vi skulle ses för några veckor sen.
Men det var ju några som gick och blev sjuka.. :P
Nu är vi friska och nu kommer alla dejterbjudanden på en och samma dag, visst är det väl typiskt.
Först till kvarn kör jag och så blev det dem :)
Ska promenera till Enskededalen, hittar jag?
Det får Ni veta imorgon, om jag kommer hem :P
Men det var bilder det var tal om, så varsågoda:
Sitter och kisar och myser med Tina utanför Gröna Lund
Tina myser bra nog :)
Fått en massa nallar i vagnen att mysa med
Gräset är sååå skönt, det finns så mycket att äta däri
Jag ska pussa ihjäl Dig unge!
Mmmmm, puuuuuuuuss
Jaja, okej då, jag ska sluta
Mitt blonda hår :)

En suris som vägrade visa vampyrtanden för kameran

2 kommentarer:

  1. men oj va blond du e nu!! SNÖGG! :) haha... pussa inte sönder stackars bebissssss. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååå vad massa söta bilder! Känner mig som en riktigt bra fotograf, hahaha... Fast dom du tog är ju finast :) Hoppas du får en toppendag! Saknar dej! Puss å puss

    SvaraRadera