onsdag 24 juni 2009

Jag hittade!

Till Enskededalen imorse, var ju inte alls nå svårt :)


Malin hade tänkt att vi skulle till en park i Kärrtorp men så fick vi syn på Nytorpsbadet och gick in och satte oss.
Flickorna badade i barnpoolen, Paulina blev helt galen av lycka, trots det enligt mig kalla vattnet, men när man varit i ett tag så är det ju inte kallt, brukar vara så med pooler.
Det kändes som att det var tusen ungar i den poolen samtidigt, stora ungar som slängde sig i, kastade vatten på oss m.m. men vad gjorde väl det?

DET ÄR SOMMAR! :D


Även hem gick jag, var säker på att jag inte hade fått nån färg under dan tills jag träffade Angelica på gården. Hon sa att jag var röd på ryggen på nåt konstigt vis.
Tänkte inte så mycket mer på det, men när jag tog hissen upp passade jag på att ta mig en kik.
Jag smörjde in mig innan jag gick på morgonen, så mycket som jag nådde, syns det eller? :P




Jag hade en nyinköpt underbar Adidas-klänning på mig med lite brottarstuk därav linjerna ;)
Och ja, jag ser blek ut på bilden, men jag har faktiskt fått brun färg också!

1 kommentar:

  1. AAAAAAAAJ! :O Hoppas det röda inte gör allt för ont och att det lägger sig snart =( Puss på dej

    SvaraRadera