torsdag 25 juni 2009

Inspiration

Jag känner mig så glad och nöjd.
2 av mina vänner har inspirerats och fått jävlar-anamma av mig nu och startat sin "kamp" mot graviditetskilona.
Det värmer, och jag ska göra allt för att peppa och stötta!
Jag sa inget till någon om min "kamp" (förutom Niklas då) för jag trodde verkligen att jag skulle misslyckas.
Men jag gav mig faan på det!
I början var det SÅ kämpigt och motigt och jag tänkte att jag skulle ge upp, men jag gjorde aldrig det :D
Och nu sitter jag här med massa kilon borta och jag tänker när jag kånkar runt på Paulina att så här mycket extra har jag vägt, och lite till, absurt!
Alla kan lyckas, det gäller bara att ge sig faan på det, sen passar såklart inte min diet in på alla, men när man väl har hittat en som passar så är det bara att trycka gasen i botten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar