fredag 10 april 2009

Tupplur

Jag har varit bortskämd nu i veckan med sömn.
I onsdags fick jag sova till 9.20, igår till 10.20.
Men idag, hon vaknade innan 6 nån gång, och klev upp en stund senare.
Jag var svintrött och även hon.
Hon käkade en halv portion gröt och sen fick hon böka och stöka i resesängen innan hon tillslut somnade kl 8.

Även jag passade på att sova, för första gången sen hon föddes, fick panik när jag vaknade och trodde att vi sovit bort hela dan, men klockan var ju bara 10.30, skulle lätt kunna sova mera, men det är dumt.
Lillan sover fortfarande.

Nu ska jag försöka få in ett till sovpass innan vi ska på familjemiddagen i eftermiddag.
Får se hur det går med det.
Nu vaknade hon, så då kanske det inte är omöjligt ändå :)

Klarblå himmel och strålande sol, en prommis piggar säkert upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar