onsdag 1 april 2009

Paulinas rum

Idag har vi fyndat bra nog! :)

Jag gick in på Boink i Sickla.
Vi har surfat runt lite på olika barnmöbler till Paulina och hennes första rum.
Vi fastnade lite för Sigikids möbler, men tyckte att dem var aningen för dyra.
Så när jag letade efter Sigikids möbler så fanns dem längst ner i butiken, i en 50 % hörna!
Ringde Niklas på en gång, soffan kostade 1970 kr innan rabatten så 985 blev det, taget!
När vi sen hämtade soffan, jag kunde jag inte ta den på barnvagnen liksom så blev det en fotpall/sittpuff och så från Sigikid såklart som matchar soffan, tror den kostade 795 kr från början så 378,50 eller vad det blev.
Och så åkte vi till Hornbach, köpte pusselmatta och en ram till Bubba-bodyn, och sen IKEA, eb matta och trådhyllor till hennes garderob.

Så här ser det ut, det är ju inte klart, men en bra början, har även fotat några av hennes prylar, doppresenter m.m.







Niklas filmade en snutt :)

1 kommentar:

  1. Har ni ramat in Bubba-bodyn?! Vad roligt och vad glad jag blir! =)

    SvaraRadera