måndag 27 april 2009

Aktiv bäbis

Nu när hon kan allt utom att gå och stå själv i princip så får man verkligen ingen lugn stund här hemma.


Man måste kolla vart hon är hela tiden!





Häromdagen satt jag i soffan och hon lekte alldeles i närheten.


Plötsligt hör jag ett gnäll och ser mig omkring, ingen Paulina, hmm.


Hör ett jämmer och kollar under soffan, vem tror Ni ligger där?


Haha, vilken syn det var, hur har hon ens kommit dit under? :)





Precis när jag hämtade kameran för att fota så slog hon i huvudet så det blev tyvärr ingen bild, men man får ju en bild i huvudet kanske? :)



När hon är i spjälisen vet man iallafall vart man har henne. Hon brukar alltid köra tittut-leken med oss när hon vaknat, här har hon somnat i selen, jag lagt ner henne och när hon vaknat så lever hon om så att alla nallar ligger huller om buller, utan skrik eller gråt, helnöjd :)
Vi får snart sänka sängen till längst ner då hon drar sig upp, och det är ju bäst att göra det INNAN det händer nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar