torsdag 16 april 2009

Ännu en lång lista

1. Hur gammal är Du om 5 år? Nästan 30.
2. Vem var den sista Du träffade? Niklas ser jag nu, men annars var Paula den senaste om man inte räknar kassörskan på Willys och passagerarna på bussen eller dem jag mötte på vägen hem, ja ni fattar!
3. Hur lång är Du? 178 cm
4. Vilken var den senaste film Du såg? Angel på Canal +
5. Vem ringde Du senast? Derva
6. Hur löd Ditt senaste sms och till vem? Till Tina, jag tackade henne och lyckönskade henne.
7. Vad är helgens planer? Huset fullt som jag skrivit, massa mys med kära vänner.
8. Föredrar Du att ringa eller skicka sms? Jag gillar att prata med folk, men ett gulligt sms säger jag inte nej till.
9. Är Dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sen 2002.
10. När såg Du senast Din mamma? Dagen efter Paulinas dop. 22 februari.
11. Vilken ögonfärg har Du? BLÅ
12. När vaknade Du idag? Första gången vid 6-tiden då dotra fick välling, klev upp 8.20 cirkus.
13. Har Du någon gång hittat en katt? Näe verkligen inte, jag håller mig långt borta från de odjuren, är livrädd!
14. Vilken är Din favoritplats? Oj vad svårt, men på en strand nånstans i ett varmt land.
15. Vilken plats föredrar Du minst? I en nerpissad hiss, händer tyvärr alltför ofta...
16. Var tror Du att Du befinner Dig om 10 år? Troligtvis någonstans i Stockholm, plus några barn till :)
17. Vad skrämde Dig som barn? Att nåt hemskt skulle hända nån i familjen.
18. Vem fick Dig att skratta senast? Niklas och Paulina när hon skrattade så hon hostade för att han fulade sig :D
19. Är Du för ung för att äga vinylskivor? Hell yeah!
20. Har Du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover Du med eller utan kläder på Dig? Underkläder.
22. Hur många kuddar har Du i sängen? Jag sover på 2 men det finns 4 totalt.
23. Hur många landskap har Du bott i? Hälsingland och nu Södermanland (?).
24. Har Du någon gång spytt på någon? Eventuellt på studentkarnevalen annars som liten skrutt.
25. Föredrar Du skor, strumpor eller barfota? Barfota är ju skönast, men strumpor kan vara grymt, är kallfotad av mig.
26. Är Du social? Jajjemänsan
27. Vilken är Din favoritglass? Har så många, lakrits, daim, magnum mandel, knäck m.fl.
28. Vad skulle Du göra om Du vann 1 miljon? Resa först och främst.
29. Tycker Du om kinamat? Mmmm gott.
30. Tycker Du om kaffe? Nej verkligen inte :P
31. Vad dricker Du till frukost? Juice, yoghurt eller mjölk.
32. Sover Du på någon särskild sida? Japp alltid på höger sida av sängen.
33. Kan Du spela poker? Jag vet faktiskt inte, men det kan väl inte va så svårt?
34. Tycker Du om att mysa? Äter kossor gräs?
35. Är Du en beroende människa? Ja av nära och kära, kärlek, mat, värme m.m.
36. Känner Du någon med samma födelsedag som Din? Ja min mamma och min morbror.
37. Vill Du ha barn? Jag har ju en dotter, men vill ju gärna ha fler :)
38. Kan Du några andra språk än svenska? Engelska flytande och sen lite tyska.
39. Har Du någonsin åkt ambulans? Japp strax efter 18-årsdagen.
40. Föredrar Du havet eller en pool? Lätt, havet!
41. Vad spenderar Du helst pengar på? Paulina och resor.
42. Äger Du dyra smycken? Njae kan jag inte påstå, har några guldringar och halssmycken.
43. Har Du någonsin testat narkotika? Har jag inte ens testat cigaretter så skulle jag absolut inte testa narkotika heller så nej.
44. Vad var det senaste Du stoppade i munnen? Ett glas vaniljyoghurt.
45. Vem är den roligaste människan Du känner? Paulina, hon får mig att skratta flera gånger per dag :D
46. Välj ett ärr på Din kropp? Jaha, navelärret då efter den misslyckade piercingen en gång i tiden...
47. Vad har Du för ringsignal? Pink - So What.
48. Har Du kvar nåt klädesplagg från när Du var liten? Ja ytterst ett få antal då dem lånades ut en gång i tiden och aldrig har återlämnats....
49. Flirtar Du mycket? Inte medvetet iaf ;)
50. Vart togs Din profilbild? Hemma hos oss av Fotograf Emelie Ohlsson.
51. Kan Du byta oljan på bilen? Självklart!
52. Har Du fått fortkörningsböter? Näe men jag skulle förmodligen ha haft det 1 gång iaf...
53. Vilken var den senaste boken Du läste? Nån gravidbok, håller på att läsa Att växa och upptäcka världen nu.
54. Läser Du dagstidningen? Näe, men den ligger på bordet varje morgon.
55. Prenumerar Du på någon veckotidning? Jag föll för Vi Föräldrars erbjudande, men ska säga upp den nu när nästa nummer kommer.
56. Dansar Du i bilen? ALLTID :)
57. Vilken radiostation lyssnade Du på senast? Lyssnar aldrig på radio men sist var det Rix FM.
58. Vad var det senaste Du krafsade ner på ett papper? En liten inköpslista på Willys.
59. När var Du i kyrkan senast? När Paulina döptes, 21 februari.

Det tog inte så lång tid ändå även fast jag skrivit hela listan från scratch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar