torsdag 2 april 2009

Today

Det började med att Paulina vaknade 5.30, alldeles innan Niklas klev upp.
Jag gick upp och gjorde välling, har köpt en ny nu, Nestlés kvällsvälling, she likes it! :)
Hon somnade om efter vällingen var slut och så även jag.
Vaknade vid 8 igen och då körde vi lite tittut bakom spjälskyddet, hon tycker det är skitkul :)
Klev upp och bytte bajsblöja nr 1.
Gjorde gröt, rågflingor, banan och kanel, ser inte alltför gott ut, men det smakar gott och det tycker även hon, speciellt om man får dricka massa vatten till, mums!

Sen har jag gjort ännu mer puréer.
Köttfärs, risoni, palsternacka, morot och persilja.
Köttfärs, sötpotatis, palsternacka och persilja.
Palsternacka.
Blodpudding och mjölk, såg ut som chokladsmet :P
Nu har jag bara katrinplommon och aprikos kvar, sen så finns det mat för 1 månad framåt ungefär, perfa :)

Om en stund ska vi till Kulturhuset med Ida och Tilde, ska bli kul att ses igen :)

Längtar till imorrn när jag ska vräka i mig tacos och dricka vin *mumma* :D

1 kommentar:

  1. ja :)

    Tur att det var tänder på undre randen. Tungan täcker ju där när hon äter.....

    HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! :)

    SvaraRadera