tisdag 21 april 2009

22 frågor

1. Stänger du av mobilen när Du sover?
Nej, och fråga mig inte varför..

2. Vem såg Dig senast naken?
Mammor och bäbisar på babysimmet idag.

3. Hur såg Du ut på högstadiet?
Det var änna olika, oftast blekt hår och använde i princip bara JC's kläder (but why?) klädde mig ofta som min dåvarande bästis, vi brukade komma överens om vad vi skulle ha på oss och matcha därefter :P

4. Hur kommer Du att se ut om tjugo år?
Oj, nästan 45 år, då är jag lika gammal som min mamma ungefär, jag kommer inte att klippa av mig håret iallafall (hoppas jag!)

5. Hur var Du på dagis?
Snäll och duktig tror jag, jag blev inblandad i några hyss, typ få tuggummi i håret och låta polarna klippa av håret och sånt.

6. Hur är Du att ha som arbetskamrat?
Av vad jag har hört så är jag en glädjespridare och hardworking lady, och det tycker jag stämmer bra :)

7. Biter Du på naglarna?
Näe usch vad äckligt :P

8. Har Du något handikapp?
Inte vad jag vet, skulle vara min benhinneinflammation som aldrig går över, vill kunna springa igen!

9. Är Du rädd för att få hängbröst?
Näe inte det minsta!

10. Tror Du att gud är en man eller en kvinna?
Nope.

11. Svär Du?
Tyvärr alldeles för mycket, måste skärpa till mig innan Paulina börjar härma...

12. Om Du var tvungen att välja en maträtt som Du måste äta varje dag livet ut, vad väljer Du?
Tacos såklart :)

13. Vilken mat är den största missen att bjuda Dig på?
Allt som innehåller nåt som kommer från havet!

14. Har Du blivit arresterad?
Nepp.

15. Har Du någonting att dölja?
Maybe baby...

16. Vad har Du på din nyckelknippa?
Nycklar, nyckelband, ett halvt hjärta (Niklas har den andra halvan ;)) och en röd snopp :D

17. Är Du/har Du varit gift?
Näe men jag vill en vacker dag :)

18. Skulle Du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen/mannen från krogen?
Njae skulle jag väl inte påstå :P

19. Brukar Du köra om?
Förut körde jag det som en "sport" att inte låta någon köra om mig, men nu skulle jag bara köra om om det verkligen behövs.

20. Kan Du baka bröd?
Jajjemänsan, bullmamma är mitt mellannamn, dock har det legat på hyllan ett tag, men snart så :)

21. Vet Du hur man frostar av en frys?
Självklart!

22. Vilken tv-serie skulle Du helst leva i?
Desperate Housewives var det första jag kom att tänka på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar