torsdag 9 april 2009

Kommande

Veckan har inte varit så händelserik hittills, men fort har den då gått må jag säga.
Nu startar alla planeringar iaf, kul kul :)

Långfredag: Familjemiddag hos svärföräldrarna

Påskafton: Goa Tina kommer hit och påskar med mig och Paulina när Niklas är nere i Göteborg på fotboll, ja nu har den skiten börjat igen :P Och så ska hon sova över också :)

Påskdagen: Min "lilla" lillebror kommer ner från lilla Harmånger med buss. Han är i akut behov av kläder, och vad passar inte bättre än att världens bästa storasyster som har så bra smak hjälper till? :) Han stannar till på tisdag.

Annandagen: Shopping med bror och åka till min andra "stora" lillebror med sambo för att umgås och äta lite god mat.

Tisdag: Babysim, shopping?, Lillebror åker hemåt igen och min kära Derva med familj kommer till Sthlm.

Onsdag: Antingen ska vi träffa Derva medan hennes fästman är på seminarium eller så ska vi träffa sötnosarna Ida och Tilde.

Torsdag: Frukost med mammorna hos Lily och Feli.

Fredag: Då ska Derva och hela familjen med deras 2 döttrar sova över hos oss till på söndag, kommer bli fullt hus men ack så trevligt och roligt :)



GLAD PÅSK mina kära läsare ♥

1 kommentar:

  1. let me know hur det blir på onsdag eller nån annan dag i veckan. vi är öppen för förslag om man säger så! Kram

    SvaraRadera