måndag 30 april 2012

Vägning

Om jag ska se på nåt positivt från helgen som var så gav det mig en mycket snäll våg idag.
Så här följer resultatet på nästan 1 månads "viktbekämpning"


Dagens vikt: -2,3 kg
Delmål 1: -4 kg
Delmål 2: -8 kg
Kvar till delmål 3: -2,8 kg
Slutmål: -5,8 kg
Totalt: -9,3 kg

Det börjar märkas på kläder och sånt nu och det är ju alltid kul, men det är fortfarande en bra bit kvar ändå.
Nu när jag passerat delmål 2 så ska jag köpa kläder att ha på mig på arbetsintervjuer.
Hinner jag passera delmål 3 innan den 18/5 så ska jag unna mig världens godaste pizza från Amandas i Hudik.

Men till dess fortsätter jag att kämpa och ska plöja igenom Katrin Zytomierska's bok, tror den kommer peppa mig ytterligare.
Matlusten har inte riktigt infunnit sig ännu efter helgen så jag tar det lite sakta nu så jag inte åker på nå mer otrevliga överraskningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar