söndag 1 april 2012

HEEEEEEEEJ!

Nu är jag tillbaka igen.
Satt i valet och kvalet om jag skulle fortsätta blogga eller inte, och isåfall vart, då jag limiterat även detta konto med bilder, men jag köpte lite extra utrymme för det känns lite trist att börja om på ny kula när jag ändå haft denna sen 2008.

Är Ni kvar?
Hur mår Ni?

Det känns fantastiskt skönt att vara hemma igen och vi har haft galet mycket att göra.
Nu känns det som att det börjar lugna ner sig lite och det är dags att bli aktiv på Internet och svara i telefonen igen.
Tillbaka till vardagen.
Jag gillart!

Jag tänkte starta upp bloggen nu med en kamp mot de extrakilon jag delvis har kvar från den stora viktuppgången med Nathalie (30) samt att jag nu tagit bort hormonspiralen efter 1 år som satt käppar i hjulet för mig, vi funkade inte så bra ihop (läs: inte alls)

Känner mig inte alls redo att skriva riktiga siffror så jag sätter en 0:a på startvikt.
Slutmålet är vikten innan graviditeten med Nathalie och går det att gå ner lite till så är det säkert också välkommet.


Startvikt: 0
Delmål 1: -4 kg
Delmål 2: -8 kg
Delmål 3: -12 kg
Slutmål: -15 kg

Imorgon är det inskolning 9-15 för lilla Nathalie, och tanken är att hon ska gå likadant på tisdagen och sen vara färdig.
Som det känns nu så kommer det bli så, men det återstår att se.
Paulina LÄNGTAR så mycket, hon har varit redo varje dag, hon lär ju vara skapligt trött på att hänga med morsan, farsan och jobbiga syrran ;)

Nu ska jag gå och sova i vår fantastiska säng som jag faktiskt kan somna i utan att ta sömntabletter eller vrida och vända på mig, kruxet är bara att vi har haft 2 extra personer (inga namn nämnda) som sällskap fram på småtimmarna och då sover man inte lika bra.
Men det är väl en fis i rymden egentligen.

2 kommentarer:

  1. Saknar dig! Välkommen tillbaka ♥
    Du behöver inte gå ner så mycket hjärtat! Men jag hejar på dig, vi får stötta varann! Puss

    SvaraRadera
  2. (Läs: Du behöver inte gå ner alls! ♥)

    SvaraRadera