söndag 8 april 2012

Vägning

Nu har det gått 1 vecka sen jag startade och första veckan brukar se rätt bra ut, men jag har fuskat en hel del (alla dagar utom 1 :P)
Min belöning idag om jag hade nåt mitt första delmål var att jag skulle få äta det jag ville på påsklunchen ute på Ekerö idag och det gjorde jag; omelett med kantarellstuvning, smördegsinbakad kyckling med purjo, minibaguette, sallad, blåbärspaj med vaniljvisp, bulle och en polsk (?) kaka (inte så mycket till påskmat men f*n vad gott det var!)
Nu låter detta jättemycket, men faktum är att jag åt en liten papperstallrik med mat och en ännu mindre tallrik med efterrätt (fick inte i mig mer)
 
Vikt efter 1 vecka: -4,4 kg
Delmål 1: -4 kg
Kvar till delmål 2: -3,7 kg
Kvar till delmål 3: -7,7 kg
Slutmål: -10,7 kg
Totalt: -4,4 kg 

Jag är väldigt nöjd med viktnedgången ändå för jag har dels haft mens under hela tiden plus att jag fått en dunderförkylning (hej-dagisbaciller-vad-jag-inte-saknat-Er!) under nästan hela veckan också.

Nästa vecka ska jag försöka att inte fuska, f-ö-r-s-ö-k-a, lycka till Kikki!
(Karaktär, vad är det för nåt, kan man äta det?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar