fredag 4 juli 2008

Visning och tjejmys

Blev väckt imorse, halv tio, av min käre lillebror.
Han blev helt chockad över att jag låg å sov, han hade varit uppe sen 6 och hållt igång, han klippte gräset i värmen och behövde en paus och då tänkte han på mig :)
Han ska boka biljett hit ner på måndag och sen kommer han på fredag om en vecka!!!!!!! :) :)

Sen ringde Malin, hon trodde allt hon skulle ringa och väcka mig den rackaren, men icke sa Kikki :P
Hon hämtade upp mig och vi åkte på visning i Hammarbyhöjden. En grymt fin lägenhet som man inte kunde låta bli att bli förälskad i, och han som ägde lgh hade visningen så då blev det extra roligt bara därför :)
Hon ska förhoppningsvis lägga ett bud på den så får vi se sen, blir ju toknära oss då isåfall :D

Nu har jag suttit på balkongen en stund, en kvart kanske, det är alldeles för varmt och benen blev lite smått gyllenröda så jag gick in igen. Det är jättevarmt i lägenheten, som vanligt, har balkongdörren helt öppen och ett fönster i vardagsrummet också så att det ska bli korsdrag men inte f*n hjälper det... Man ska ju inte klaga nu när värmen är här egentligen, men när det rinner av en så är det ju rätt jobbigt, får ta en dusch innan jag möter upp dem iallafall.

Tjejerna åker om en timme från Kungsängen och sen ska jag möta upp dem i Globen så handlar vi på ICA där istället för att gynna Sveriges dyraste Konsum som vi har här med hemskt dåligt sortiment! Och det är ju mina ICA-tjejer som kommer så det är ju givet egentligen :)
Ska bli hur mysigt som helst att få träffa allihopa igen!

Nu ska jag plocka undan lite och leta upp nån skön outfit jag kan ha utan att svettas ihjäl, måste ta magbilder också, kanske Bea vill hjälpa mig med *blink* ;)

Ha en underbar dag för det ska jag!

PUSS

2 kommentarer:

  1. Hej. Du har väl din kille som kan ta magbilder på dig, eller?

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja visst kan han det, men han är inte så bra på det :P

    SvaraRadera