onsdag 2 juli 2008

Onsdag

Bubba har raveparty i min mage idag, helt sinnessjukt, jag kan knappt sitta still på stolen ;)

Var hos bm idag, det enda hon kollade idag var mitt blodtryck, mätte magen och kollade hur h*n låg (det var smärtsamt)
Mitt sf-mått har gått upp med 2 cm sen sist så nu är det 27 cm, jag följer min låga kurva finfint :)
Och blodtryck var 100/60, inte för att jag vet vad som är bra, men brukar ligga runt där.
Hon kunde inte känna hur h*n låg, men ett som var säkert var att h*n inte var fixerad ännu. Hjärtslagen pendlade mellan 140-160 så hon skrev 150.
Dem kommande besöken fram till V.37 så är det bara sånna här korta besök, sen är det blodprover, vikt, RH-faktorn (kolla så att jag inte börjat bilda antikroppar eftersom jag är negativ) + allt annat.
Jag frågade även om knipövningar, jag vet seriöst inte hur man gör, och hon säger att det är superviktigt efter förlossningen så man inte får inkontinensbesvär m.m. måste lägga prio på att lära mig det pronto alltså.

Nån som har nåt tips för utom kisseritipset? *tacksam*

Idag kom det papper från JM angående Sjöstadspiren nere vid vattnet som ska byggas.
SHIT POMMES FRITES!
Vilka lägenheter, och vilka priser (!)
Vi ska väl gå igenom dem och skicka in bara på kul så får vi se sen hur det blir.

Måste ge Bubba mat nu så kanske h*n lugnar ned sig några hekto.

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar