måndag 7 juli 2008

Svullarkväll

Skulle man kunna säga om min kväll med Malin :P

Först åkte vi till ICA och handlade middag, det blev tagliatelle med baconsås samt chirre mä dipp och choklad.
När vi käkat klart maten började filmen som jag ville se Mamma vid 16.
En verklighetsbaserad film som var riktigt bra, både jag och Malin grät på slutet, herregud!
Älskar sånna filmer för då tilltalar dem mig på ett helt annat sätt.

Efter hon åkt satt jag mig här vid datan.
Känner mig ganska trött men Niklas kommer nog hem alldeles strax så det verkar dumt att lägga sig innan dess.

Jag målade iaf tårna förut, nån rödaktig ton, fick upp en del av frukosten pga trycket mot magen så det var ju mindre trevligt, men nu kanske jag slipper få klagomål för dem knallorangea som jag hade innan :P
Blev även en frans manikyr på fingrarna, i rosa dock, men är inte helt nöjd så jag ska piffa till dem lite mer imöra tänkte jag.
Eller idag blir det väl egentligen eftersom det enligt klockan är måndag.

Inte långt kvar till lillebror kommer nu, han åker på fredag 8.50 med bussen :)

Godnatt kära läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar