torsdag 3 juli 2008

100:e inlägget

Sen jag startade bloggen 25 mars.
Det firar jag med att baka pariserbullar :P
Var så himla längesen jag gjorde det och sen så hade jag ju faktiskt en jäst över så det valet var ju inte så svårt om jag säger så :)

Idag är det vila i magen efter gårdagens raveparty, skönt säger jag.

Niklas är ledig idag och skulle passa på att träffa en gammal arbetskamrat som jag antar att han inte träffat på ett tag, han har även fått papper från Försäkringskassan nu så han skulle till HK och få dem ifyllda också.

Det är sjukt varmt i lägenheten, går omkring i bikini och trosor och det bara rinner skulle man kunna säga.

Vi kommer inte skicka in nåt till Sjöstadspiren iaf, gick igenom alla lgh och den billigaste var en 6:a på 161 kvadrat, en etagelägenhet på nedre botten för ca 5 400 000:-, dyrast var en 4:a med en balkong på 14 kvadrat för dryga 10 600 000:-. Som jag nämnde igår, SJUKA priser!
6:an skulle jag faktiskt kunna tänka mig, men att bo på nedre botten så alla kan se in är ju inte vad vi är ute efter direkt.

Allsvenskan satt igång igår igen efter ett långt uppehåll, Djurgården var lika dåliga nu som innan, det var Niklas 150:e match i rad sen 2002 (!!!!!!!)

Just ja, var ner till kiosken vid vattnet för att köpa 1 L mjölk för jag behövde det till bakningen. Orka gå till Konsum för en mjölk liksom, 12 kr kostade den. Det dubbla liksom, tur att det bara var en mjölk!

Näe nu ska jag fortsätta med bakningen snart, hoppas på ett lyckat resultat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar