onsdag 30 juli 2008

Myspys!

Tog båten över till Djurgården igår, satte mig ner i solen och väntade på Derva & Co.
Mötte sen upp dem på Junibacken och där var det ungar utan dess like :P
Emilia njöt i fulla drag och vi var på sångstund och åkte sagotåget :)
Sen begav jag mig hemåt igen och tog bussen till Kvantum och handlade inför middagen, tacos.
Dem kom hem till oss strax innan Niklas och sen åt vi tills vi sprack i princip och avslutade med rabarberpaj och marsansås *mums*

Idag är det Skansen som ska besökas, väntar på Malin och hennes bror med familj, ska ta båten över även idag.

Jag håller på att svettas ihjäl (känns det som)
Bubba sparkar som en galning, men när h*n kommer höra Malins röst sen så kommer h*n bli lugn som en filbunke och då kommer jag inte känna nåt över huvudtaget.

Tror även att det blir middag med Niklas päron ikväll :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar