tisdag 1 juli 2008

Tisdag

Gårdagen var minst sagt blöt.

Jag åkte in till stan å mötte upp Bea och Julia och vi gick till Gallerian och satte oss och pratade om det som hade varit m.m.
När det sen var dags att gå till Apelbergsgatan så vräkte det ned, det var värre än att stå under en dusch.
Vi gick i omgångar och tillslut kom vi fram, det gick och vrida ur kläderna och folk frågade, Regnar det ute eller? NO shit!
Matade Julia medan Bea var inne hos doktorn och det tog inte många minuter.
Ut igen och då hade det som tur var slutat regna.
Gick raka vägen till Donken, Bea hade inte fått äta sen dagen innan och jag var som vanligt hungrig så det var det närmaste alternativet.
Sen köpte jag en tröja på Lindex för jag kunde inte gå omkring i den blöta genomskinliga tröjan nå mer, frös ju nästan halvt ihjäl.
Sen skildes vi åt :(
Och jag gick på Åhléns och köpte klistermärken som jag ska ha i mina fotoalbum jag ska göra.
Åkte hem med Niklas när han slutade och sen var jag liggandes resten av dagen typ, hade sååå ont i ryggen...
Bea ringde och frågade vad jag gör på fredag.
Tjejerna kommer hit på middag då och jag har "kastat" ut Niklas så det blir bara vi *myspys*

Idag lyser solen, dem säger att den är här för att stanna.
Malin jobbar idag, men kommer inte ihåg hur länge.

Have a nice day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar