måndag 28 juli 2008

40 dagar kvar :)

Fattar Du vad nära det är nu? :)

Idag ska jag in till stan och lämna in mobilen på lagning, den har ju varit trasig i en månad nu men har ju varit på semester så.
Antennen funkar inte så värst bra och jag har ingen täckning varken i denna lägenhet eller nånstans uppe i Hudik så det har varit mycket irriterande att inte ha kunnat använda mobilen, och inga nummer har jag heller på den gamla, så Ni får ha överseende med detta ett tag :)

Sen är det dags för BM igen, har bara 2 besök inbokade sen efter det.
Nästa gång kommer bli en av dem jobbigaste, ska ta ett blodprov i armen, sist missade hon så hon fick göra 2 ggr (som alla andra också gör..) no fun at all!
Och så ska jag vägas, det ska bli spännande att se hur mycket jag gått upp. V.25 hade jag gått upp 7 kg, den 11/8 har det gått 12 veckor till.

Efter det ska vi hem till Ullis och Fredrik som ska bjuda oss på middag som tack för att dem har fått låna våra busskort när vi varit borta, mycket fin gest :D

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar