fredag 4 juli 2008

Fredagen är snart slut :(

Har haft det sååååååå underbart med mina flickor idag så Du anar inte!

Först fick jag äran att få träffa Malin innan hon åkte ner till Göteborg.

Sen möter jag upp Karro, Bea, Julia, Sandra och Hanna vid Globen och går på ICA och handlar.
Vi bestämde oss rätt snabbt för tacos å sen jordgubbar till efterrätt.
När jag och Bea skulle hämta nåt att dricka så halkade jag på något blött vid mejerikylen och flög rätt ner i golvet, som tur var så landade jag på vänster sida, men ändå, det gjorde skitont, jag blev jättechockad och tänkte vilken tur det var att jag inte landade på magen. Jag fick hjälp upp av Bea och en kund bakom sa att hon var beredd på att ta emot mig, men det såg inte ut som att jag skulle ramla, men så gjorde jag det. En äldre dam gick och sa till personalen och sen när vi berättade för Hanna blev hon skitförbannad och gick och sa till en annan i personalen så att det skulle bli gjort. Har grymt ont nu, gissar på ett fett blåmärke imorgon.......

Sen var tvärbanan försenad för det var så mycket folk som skulle åka, dem kör ju med bara 1 vagn nu fram till 25:e juli, riktigt smart, not, så när den kom efter vi hade väntat runt 20 min så var den fullsmockad med folk, som tur var så klev många av i Globen så vi fick plats iaf. Den stannade sen i Mårtensdal och vände tillbaka igen så tur att vi bor nära.

Väl här så satte brudarna igång på en gång med att fixa allting *tack*
Hela bordet var uppdukat med en massa smaskens tillslut och när jag ätit min första wrap kommer Karro med ett jättestort kuvert som det stod mitt namn på.
Blev väldigt nyfiken och när jag öppnar så är det ett Miranda-kort, världens sötaste björn Till en vän...
Vänder på det ... Som betyder extra mycket!
Och vet Ni vad som fanns där i?
Skulle aldrig kunna gissa! :)
Pengar så att Bubba kan gå på BABYSIM!!!!!!!!
Blev sååå glad och tårögd, för det är nåt jag verkligen skulle vilja, men inte skulle vilja lägga pengar på, men nu kan jag/vi ju göra det och så kan vi betala extra för att få foton också istället!
Är SÅ glad och tacksam mina vänner ska Ni veta!

Dem som var med på detta var:

Karro, Bea, Sandra, Hanna, Stefan, Patrik, Ullis, Marcus, Martin, Janne, Robin, Danny, Sara och Hamed.

TUSEN TACK alla Ni söta arbetskamrater och chefer för detta, det betyder MASSOR för mig! <3

Är så lycklig för att jag har fått lära känna dessa människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar