söndag 27 juli 2008

Semester a la Hudik

Nu sitter jag ensam i Sjöstaden igen :P
Niklas har åkt till Råttsunda för att se DIF spöas av Henke Larsson & Co i Helsingborg.

Våran sista semester tillsammans är nu slut och nästa gång han har semester är vi 3 stycken :)

Lillebror var ju här innan vi åkte upp och vi eller han shoppade en hel del, han hade tur hela tiden att hitta storlekar bland slutreorna överallt.
Jag köpte en body till Bubba som det stod Daddy Is My Hero på, gick liksom inte att motstå den :)
Vi åt en massa god mat, kollade på filmer, spelade kort och skrattade till tårarna sprutade.

Orkar inte rabbla upp allt som hänt under dessa 2 veckor i meningar, men i punktform och ev nån förklaring kommer härnäst:

¤ 3 år och 10 månader fick börja måndagen <3
¤ BM (skriver ett nytt inlägg om det)
¤ En Volvo stannade mitt i vägen full med arga invandrare som pekar finger åt Niklas
¤ 2 timmar och 30 minuter tog resan upp
¤ Gick på stan
¤ Middag i Ilsbo (Lasagne)
¤ Solade på Möljen
¤ Middag hos Derva & Marco (Kycklingtortillas)
¤ Kusinmys i Näsviken
¤ Såpbubblor till tusen
¤ Lunch i solen (Kycklingwok)
¤ Fika på Borgarberget
¤ Niklas fick bromsbett, foten svullnade till dubbel storlek *scary*
¤ Myggbett till tusen (på mig såklart)
¤ Middag (Grillat)
¤ Niklas lämnade mig över dagen
¤ Träffade Christel med familj i stugan
¤ Myggbett
¤ Niklas kom tillbaka och hade Malin med sig och min gamla mobil
¤ Spöregn
¤ Auktion i Rogsta, köpte en rutschkana till Bubba för 70 kr
¤ Amandas pizza (stor besvikelse)
¤ Stugan i Råbo
¤ Myggbett
¤ Lukas med familj
¤ Middag (Grillat)
¤ Gokart
¤ Stugan i Råbo
¤ Cruising i Hudik
¤ Jag åkte guldfärgad Buick
¤ Riktigt fulla människor
¤ Niklas och Malin lämnade mig
¤ V.34
¤ Hade en dålig dag och hade filmmarathon med mig själv
¤ Malin & Emmy
¤ Glassbåt a la Jambo
¤ Lina
¤ Glutenfri jordgubbspaj
¤ Filmkväll, Once upon a time in Mexico
¤ DIF förlorar mot Helsingborg
¤ Angelica
¤ Niklas kom tillbaka :)
¤ Middag i Ilsbo (Niklas fick fisk och jag Chile Con Carne)
¤ Vägarbeten
¤ Grusvägar
¤ Fränsta
¤ Mathias
¤ Birsta
¤ Köpte gladiatorliknande sandaler
¤ Kovland
¤ Christel & Daniel
¤ Bromsbett
¤ Middag (Grillat)
¤ Maln
¤ Bett från okända kusar
¤ Shopping på Dollar m.m.
¤ Derva & Marco
¤ Middag (Grillat)
¤ Niklas drack öl :)
¤ Stugan i Råbo
¤ Fruktansvärd hetta
¤ Årets första riktiga bad
¤ Bromsbett på magen x 2
¤ Grillade egengjorda hamburgare a la Jan
¤ Ilsbo en sväng
¤ Fick en symaskin
¤ Lämnade Hudik
¤ Häverödal
¤ Hans & Michelle
¤ Middag (Grillat)
¤ V.35
¤ Slut!

Jag vill passa på att tacka alla för all god mat vi fått än en gång och för att så många hade tid att träffas.
Hann ju inte med alla som jag hade velat, men jag visste att det skulle bli så...
Många punkter blev det men ack så trevligt vi haft det, trots alla myggbett och bromsbett och allt annat skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar