måndag 28 juli 2008

Svettigt värre

Idag är ingen bra dag.
Det är alldeles för varmt, har åkt in till stan och svettats.
Lämnat in mobilen på IT-Service, han sa att det inte var nåt fel på mobilen eftersom jag hade täckning i butiken, men konstigt när man är mitt i smeten!
Jag fick honom att skicka in den iallafall och det är bäst för dem att antennen är utbytt när jag får tillbaka den, annars får dem ge mig en ny telefon, man ska väl kunna ha en mobiltelefon längre än 3 månader?
Stort irritationsmoment, plus allt svettande...

Sen var jag till en ny BM, hon mätte inte alls magen som BM innan så hon mätte till SF-mått 31 möjligen 32 men hon fyllde i 31 så nu är jag tillbaka på min kurva igen, vilket känns mycket bra för jag vet ju att jag inte har nån stor mage så 32 för 2 veckor sen var en fet missbedömning.
Bubba ligger långt ned i bäckenet nu kände hon men hon sa inget om h*n var rörligt/ruckbart/fixerat, är ju svårt för nån som känner för första gången skulle jag tro.
Min BM ska kolla på riktigt nästa gång och det är ju bara 2 veckor dit.
Annars var hjärtslagen som dem brukar och blodtrycket normalt.

Nu ska jag ta en till dusch och försöka svalka av mig till Niklas kommer hem, han skulle jobba över då det fanns alldeles för mycket att göra som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar