tisdag 16 december 2008

Helgen

Nu är det ett tag sen jag skrev.
Händer ju saker hela tiden här ju!

Börjar från i fredags.

Ida och Tilde kom hit, Ida gav Paulina alvedon, just in case.
Vi myste tills vi blev hungriga.
Besökte några barnbutiker här i Sjöstaden, jag investerade i en dregglis för 19 kr :)
Maten serverades på grekiska kolgrillen med ett glas vitt vin.
Maten var supergod, som alltid, vi skrattade och pratade medan våra små sussade i sina vagnar.
Vinet smakade skit och jag kände av alkoholen rätt fort, jag drack inte ens ett halvt glas, snacka om illa! :P

Sen inhandlades chirre, dirre å lärre till IDOL-finalen *mumma*
Alice var ju bäst den kvällen, men att Kevin vann kom ju inte som nån surprise direkt, och vinnarlåten var ju riktigt härlig :)
Dem tog sista tvärbanan hem och vi gick och la oss.

I lördags var Niklas dyngförkyld, kan det ha att göra med att han partajade?
Han säger nej, men han får väl tro det då!
Å det är ju SÅÅ synd om honom *not*
Han visade stolt upp bilder från HjulSTOL:en som han och hans kollegor hade arrangerat, Stockholmschefen fick tårar i ögonen t.o.m. och det är en karl!
Vi var ut till Kungens Kurva, jag körde den nya Volvon XC60 eftersom han druckit.
Det blev en ny mobil till mig för 1299:- en Samsung SGH U700 och så köpte jag Heath Ledgers sista film Dark night eller vad den heter.
Sen handlade vi på ICA innan vi åkte hem.

I söndags var vi i Häverödal hos min bror med sambo.
Dem fick sina julklappar, vi åt lunch, spelade spel och avslutade med en middag hos Michelles föräldrar, spaghetti å köttfärssås *mums*
Vi hade Paulina i bilbarnstolen så att vi skulle kunna äta.
Hon bajsade big time i den.
Hon hade bajs ända ner till tårna på högerbenet, stolen var också dränkt i bajs så det blev en avsköljning i handfatet för en helnöjd fröken, och Niklas försökte få bort bajset i stolen.
Snacka om bajsmonster! :)

1 kommentar:

  1. ja vi hade det såå mysigt i fredags! och gud va vi skrattade höhö :)Vi ses i helgen! Hälsa bajsmonstret från oss, kram

    SvaraRadera