måndag 22 december 2008

Dagarna som gått

Har varit händelserika.

Drack ju vin med mammorna i huset, mycket trevligt och smarrigt, dock var vår dotter inte allt för snäll mot sin far, men glömmer man bort det bästa knepet att lugna henne får man nästan skylla sig själv ;)

Vi har köpt en videokamera till oss själva i julklapp, ska bli så himla kul att kunna filma Paulina och hennes upptåg :)

Vi har varit på kusin Isabellas 1-årskalas, Paulina blev knäckt av alla nya människor, men med Takidas "Curly Sue" lugnade hon snabbt ner sig.

Jag har gjort knäck för första gången i mitt liv, hur goda som helst! :P

Vi har myst med Ida och Tilde för sista gången i år *doh*

Vi har träffat "moster" Jessica och hennes systerdöttrar, Alicia som är 5 månader var lika stor som Paulina, eller tvärtom :P Och hur söt som helst! Och Kaylie har blivit SÅ stor!

Niklas har ju varit "sjuk" så han har sovit i gästrummet och vi har haft HELA sängen för oss själva, sååååå mysigt!
Hon är så rolig ibland på nätterna, det låter som att hon predikar mellan varje sväljning, svårt att förklara.
Och på mornarna, ÄLSKAR mornarna, när man vaknar ligger hon där och sprattlar och jollrar, och när hon får syn på mig så brister hon ut i världens leende så man bara smälter, kan ju vara för att jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig på mornarna, men jag tror inte det är därför :P

1 kommentar:

  1. Älskar också mornarna! Tilde är precis likadann... Älskade bebisar!

    SvaraRadera