torsdag 4 december 2008

Back again

Igår kväll vägrade fröken sova så hon lade sig samtidigt som oss i vår säng.
Tillbaks på ruta 1.
Dock tog det ett tag för henne att sova, som vanligt och jag har ingen aning om när vi somnade för den som somnade först var nog garanterat jag så trött som jag var.
Vaknade runt 5 snåret har jag för mig, vägrade kliva upp för jag hade så sjukt ont i ryggen och var rädd att ramla ihop om jag lyfte upp henne.
Klockan 9 klev vi upp, jag med världens huvudvärk som nu har gått över med hjälp av 2 alvedonisar.
Kollade även på Dexofen tabletterna som jag fick mot mina ryggsmärtor under graviditeten om jag fick äta dem medan jag ammade.
Det stod att dem går över i modersmjölken, men att det inte var bevisat att barnet tog skada och att man skulle diskutera med läkare så jag sket i det.

Idag får vi celebert besök av Ida och Tilde, ska bli mycket mycket trevligt :)

Just nu så sover fröken prupp men man vet ju aldrig när hon behagar att vakna, har filat naglarna på henne, men dem är fortfarande vassa, jag fattar inte, hon river sig själv så hon börjar blöda hela tiden, mig river hon gladeligen, men jag har tjockare hud än henne så jag blöder inte iaf.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin header du har :)
    Och gud så stor Paulina börjar bli nu...stora tjejen!

    SvaraRadera
  2. klipp naglarna med en nagelsax medans hon sover, det gör jag jämt :)

    SvaraRadera
  3. Jag saknar er! Puss å kram!

    SvaraRadera