torsdag 11 december 2008

Hatar!

Min mobil!
Displayen är helt svart och jag ser inte ett jota.
Så tänkte Du skicka sms?
Glöm det!
Kan ändå inte läsa!
Och känner Du för att ringa och jag inte svarar, ring igen!
Suuuuuuuuuuuuuck!

Paulina somnade kl 8 imorse, kan Du tro att jag va nå glad?
Tappade mobilen i golvet nån gång där under natten, men inte högt från golvet så jag fattar inte!
Vaknade 10 i panik, 10.40 gick tåget, skulle ju på 1-årskalas!
Men vi hann, jag kan vara snabb om jag vill, men det resulterade i en grinig dotter i kollektivtrafiken, hela vägen till Kungsängen.
Hon har varit världens skrikigaste bäbis idag, ingenting har tröstat i princip, inte så konstigt när man inte sover om nätterna!!!

Idag blir det tidig sängång, ingen Criminal Minds för min del :(
Men tv är ju inte allt!
Nu skriker hon i min famn, matdags å sen hoppas jag att hon somnar så att jag också kan göra det!

Imorrn: VACCINATION :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar