tisdag 16 december 2008

3 månader!!

Grattis lillhjärtat!

Hon firade med att ge mig en överraskning imorse.
Jag klev upp och skulle vara snäll och byta hennes kissblöja.
Som tack så kissade hon ner sig först (utan blöja såklart) och sen bajsade hon, och jag kan ju säga som så att bajset stannade inte kvar på skötbordet, det flög ut över badrumsgolvet och t.o.m. ut på hallgolvet med en jävla fart, och hon var så nöjd så :P


Idag är det drygt 1 år sen vi var i Thailand och enligt Familjeliv.se så blev jag gravid den 16 december förra året så isåfall så har hon varit med mig i ett helt år nu, från liten prick till stor tjej :)


Vi har varit på 7:e våningen idag och tittat på när Therese och Emma bakat lussebullar och matbröd, jag och Angelica passade barnen :)
Sen käkade vi lasagne till lunch och njöt av det nybakta brödet och avslutade med en lussebulle.


Imorgon vill dem dricka vin på Square i grannhuset så jag ska höra med min sjukling till karl om han kan ta henne i några timmar, om han blivit friskare såklart för jag vill inte att hon åker på RS-virus.


Grattis igen min lilla älskling, i 3 månader har Du fyllt våra liv med gränslös kärlek, skratt och tårar, Du är världens finaste lilla tjej!

1 kommentar: