lördag 28 december 2013

Vänskap

Den senaste tiden har jag verkligen unnat mig själv att umgås med mina vänner på ett sätt som jag inte gjort tidigare, det känns helt fantastiskt att vara omringad av dem bästa vännerna jag kan önska mig.

För nån vecka sen blev jag bjuden på grekisk restaurang som en aning försenad födelsedagspresent av Hanna.
Idag bjöd hon mig på bio och köpte klockrena grejer som julklappar.
Vi såg Hobbit och den var så jävla bra!
2 timmar och 41 minuter gick alldeles för snabbt.

I slutet på februari tänker hon lämna mig, för Australien, och jag kommer sakna henne så.
Då kommer jag både ha Hanna OCH Tina och min faster med familj i Australien så då kanske jag måste åka dit?

Tack som faan Hanna för att Du finns i mitt liv och alltid får mig att skratta när jag egentligen vill skrika ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt! :) inte samma Hanna jag känner va? Var ska hon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är inte samma Hanna :) Hon ska först till Melbourne och sen hålla sig kring östkusten och lite inåt land. Hon har en hel del vänner att besöka och sen ska hon jobba lite.
      Snart kommer Du!!!

      Radera