tisdag 3 december 2013

Nattsländan

Igår läste jag ut en annan efterlängtad bok.
Har läst alla böcker som Katerina Janouch har skrivit och just böckerna om barnmorskan Cecilia Lund ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
I denna bok så beslutar hon sig för att separera med sin man som hon har 5 barn tillsammans med.

Nu har jag börjat med den första av Twilight böckerna,  Om jag kunde drömma, och jag tog bara med mig en av dem så får se om jag blir lika frälst som mina vänner är :)

Annars har jag fått tillbaka mensen efter aborten,  och det med besked (say no more) men skönt att kroppen är tillbaka.
Och angående cystan så har jag haft ont i magtrakten till och från, vissa dagar ganska ont, jag kan ju inte svära på att det är den som spökar men den har varken brustit eller strypt blodtillförseln till nåt och det är ju lite drygt en vecka kvar här nu så jag skulle bli glad om jag slipper det i fortsättningen också.

Om två veckor ska jag in till Sös och kolla den och då hoppas jag att läkarna har nåt positivt att säga om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar