torsdag 20 december 2012

So much to do

And so little time, är det inte så man säger månne?

Jag var ju så duktig på att uppdatera här men nu har nästan en hel vecka gått sen sist.
Mer om det en annan gång.

Tänkte uppdatera lite om kalaset och presenter.
I söndags var det dags för Nathalie's kalas.
Först kom godingen Elias med sin snygga mamma Hanna, sen kom Ida och Tilde, Linnea, William, Niklas och Anna och till sist Felicia, Filippa, Ludde och Lily.

Hon fick pussel, mjukiselefant, polisbil, ursöt kjol, Lilla Anna-bok och Ingrid-bok.

Det blev alldeles för mycket fika över, som vanligt när jag gör nåt (att jag aldrig lär mig!)
Hade gjort saffranskladdkaka med vit choklad och pepparkakscupcakes med saffransfrosting + knäcken och kakorna jag bakat, pepparkakor, chokladbollar och glass med maränger och sås och en massa godis.
 Hej sockerchock!
Niklas tog beslutet att slänga alla godsaker i kylskåpet häromdan och imorrn har han lovat att ta med alla godsaker i skafferiet till jobbet, annars vet jag hur det kommer sluta.... :P

Snart är det julafton, har inte slagit in en enda julklapp ännu, vi är 19 vuxna och 8 barn (tjejer) från 8 månader-5 år, jag har ansvaret att fixa köttbullar och prinskorv, kommer bli mycket köttbullsrullande och paketinslagning i helgen, skulle vilja köpa en liten julklapp till Niklas också, men vad ger man en kille som redan har det bästa han kan få (mig och barnen ;))?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar