tisdag 4 december 2012

Shape up!

Jag fick galet många komplimanger och hejarrop av både thailändarna och långliggarna när vi var i Mae Phim och alla ville veta hemligheten.
Jag har gått ner exakt 20 kg sen vi var där i våras och jag kollade nyss på bilderna nu och då och det är ju rätt stor skillnad.
Jag har nån förkylning eller nåt på G nu men så fort den är borta så ska jag köpa gymkort och börja träna.
Jag är rätt så nöjd viktmässigt men jag behöver forma kroppen och träna upp mina muskler.


9 kommentarer:

  1. Du är grym älskling! Puss!

    SvaraRadera
  2. Åh heja dig, vilken prestation! Så skönt när man känner sig nöjd med sig själv, det är det viktigaste :)

    SvaraRadera
  3. Oh vilken förvandling! Har samma mål som du.

    /Hanna

    SvaraRadera
  4. WOW!!! Heja dej såå fin :)

    SvaraRadera