måndag 10 december 2012

Lite dravvel

Idag hade jag tjejerna hemma från dagis då vi dels köpte en overall genom Blocket för en ynka hundring i Solna Centrum och dels åkte till Paulinas höggravida gudmor Michelle.
Den människan är så gravidsnygg så det finns inte, och inte den minsta krämpan, lyckost!
Om mindre än 2 veckor är h*n beräknad och tjejerna var mäkta intresserade av magen och bäbisen som låg där inne.
Stora önskemål kom om att även jag skulle skaffa mig en hyresgäst till i magen, är väl inte sådär supertaggad måste jag erkänna så det blir inget av med det.
Passade även förbi att ta en sväng förbi gamla jobbet och den totalrenoverade affärn, fantastiskt snyggt!
Snodde några mysiga kramar från Bea (saknar Dig så!)

På pendeltåget hem så glömmer vi Nathalies vantar när vi ska gå av då vi hade en hel del saker att försöka få med oss, hon har svårt att acceptera att dem är borta och kommer nog älta det bra länge om jag känner henne rätt.

Imorrn ska jag försöka ta mig ut till IKEA, ska köpa ramar till dagisfotona som jag kommer visa efter jul när klapparna är utdelade ;)

På onsdag ska Paulina till en öron/näsa/hals läkare för näsblodet och snarkningarna som hon inte haft sen vi var till husläkaren (såklart!) men om det finns nåt så borde han ju se det ändå, så det blir en mamma-Paulie-dag.
På torsdag är det lucia, Paulina har sitt tåg på morgonen och Nathalie på eftermiddagen, så himla smidigt.

På fredag har vi en 2-åring här hemma och efter dagis kommer det lite kusiner och tremänningar och mormor, farmor och farfar och farbröder och faster och gudmor och jaa Ni vet :)

På lördag ska vi fira kusin Isabella som fyller 5 år nästa vecka, om dem får vägen skottad så att folk kan parkera.

På söndag har vi kalas för Nathalie här hemma och då kommer kompisarna hit (eller pompis som fröken själv säger)

Och sen är det sista veckan innan jul, herreminje vad det går!

Jag var på Sportlife idag (soon to be Nordic Wellness) för nu ska jag sätta igång med träningen.
Fick ett gratis prova-på-att-träna-i-en-vecka-kort i väntan på att jag tecknar avtal.
Ska ta julerbjudandet där jag får träna vad jag vill, vart jag vill för 2995:- i 1 år (ordinarie 5.100:-)
Jag har aldrig gått på pass innan så nu ska jag testa det iaf och verkar det inte vara nåt för mig (men jag är nog en pass-människa också) så kan man bara skaffa ett "gymkort".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar