söndag 9 december 2012

Min lilla ängel

Idag är det 3 år sen jag fick uppleva mitt livs värsta dag.
Du kan läsa om den HÄR.

Det gör fortfarande ont i mig när jag tänker på allt som hände den dagen och jag är glad att jag har det skrivet här i bloggen så jag kan gå tillbaka, det har hjälpt mig bearbeta mycket i de svåraste stunderna.

Jag hade ett "färdigt inlägg" i huvudet tidigare idag men nu när jag sitter här så känner jag mig helt tom.

Jag vet att Ni är några stycken som tänkt på mig extra mycket idag och det uppskattar jag verkligen, jag har världens bästa vänner ♥
Sekunderna innan min andra dotter kremeras, hjärtat itu för det barn jag förlorat som jag inte får se växa upp och lyckan över att ha en frisk och fantastisk dotter som jag får göra det med istället...

6 kommentarer:

  1. Tusen kramar! Hon är din och barnens skyddsängel nu <3

    SvaraRadera
  2. Lilla Juni <3 Usch vilken chock det var när du ringde mig från thailand... Kommer aldrig att glömma! KRAM/Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väl Du som ringde mig när jag skickat sms eftersom det var så tidigt på morgonen? Glad är jag att Du fanns för mig precis när jag behövde det som mest! ♥

      Radera
  3. tredje gången gillt, nu ska banne mig kommentaren komma upp!
    vad jag försökt skriva är följande: att du gått igenom mitt livs största rädsla i livet och står fortfarande på två ben- och är en fetabra mamma och superhärlig vän- är helt otroligt. cheesus! puss och kram på'rej/ Hannis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å det gjorde den å!
      Tack käraste, det värmer otroligt!
      Puss! ♥

      Radera