onsdag 2 februari 2011

Vill Du bli min granne? :)

Lägenheten under oss som är en exakt kopia av våran ligger ute till försäljning.
Klicka HÄR för att komma till den.
Utgångspriset är satt på 3.395.000:- så man undrar ju lite vad våran lgh skulle värderas till ;)
Ska bli spännande att följa budgivningen och jag tror banne mig att jag ska gå ner dit på söndag och kika lite.

Här hemma tapetseras det för fullt, hon är strax klar och har endast fondtapeten kvar men det är 2 ½ remsor så det går tokfort!
Lägenheten har blivit så mycket ljusare nu när det är mer vitt.
Det är svindammigt så det blir storstädning innan familjen blir komplett ikväll.
Jag och Nathalie har myst inne i sovrummet sen kl 7 imorse.

Gammal bild med förra fondväggen som äntligen är borta :)
Efterbilder

Före och efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar