tisdag 8 februari 2011

Tisdag

Mötte upp söta Åsa på Skanstull och vi köpte lite fika och mutning (smoothie) så att jag skulle få med mig Paulina från dagis. Vi var där halv två och jag tror vi var därifrån vid två-tiden så det gick rätt smidigt :)
Väl hemma så pratade vi resor och om jobbet, jobbet skulle man kunna prata om i timmar...
Är så avis på henne för att hon är ute och reser så mycket, men jag har ju också varit det i mina ungdoms dagar så jag klandrar henne inte :)

Sen var det dags att göra hand- och fotavtryck. Paulina hade tjatat ända sen vi kom hem så hon blev så glad när det äntligen var dags.
Men fingerfärgen jag köpte hade inte alls samma konsistens som den vi hade innan så jag fick späda med vatten gång på gång men den blev aldrig riktigt bra.
Kladdigt värre blev det och endast Nathalies vänsterfot blev avtryckt medan Paulina hade färg från håret ända ner till tårna.

Får göra ett nytt försök med Nathalie en annan gång helt enkelt.


Paulinas avtryck blev mycket lyckad :)

Nathalies fot inte så lyckad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar