fredag 11 februari 2011

Sömnsnack och lite bilder

Det här med att sova själv i sängen har faktiskt funkat hittills.
Natten efter kräkfesten så vaknade hon kl 3 för mat och sov sen till det var dags att kliva upp.
Igår kväll hade hon väldigt svårt att somna in så jag fick söva henne i vardagsrummet först och bära in henne men hon vaknade efter en stund och somnade om efter mat och vaknade när Paulina vaknade, hon hade sovit i vår säng inatt, har inte märkt att hon kommit in så det märks att jag sover hårt nu när lillan inte ligger som ett plåster på mig och jag får röra mig som jag vill :)

Nathalie goes 80's igen, denna gång är det ärvt från mig :)

Sköna sockor stickade av "tant" Lina :)
Hon älskar bärselet och somnar oftast i det, det är köpt på Gekås i Ullared men en Babybjörn med ryggplatta skulle inte sitta helt fel för min onda rygg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar